Eli mun talviloma oli edeltävä viikko ennen pääsiäistä ja päätin suunnistaa Kuopioon Äitiä moikkaamaan ja samalla sitten Tahkolle pääsiäisen viettoon.

Aramis jäi mun duunikaverille Hannalle hoitoon ja sai viihdyttää sukulaispoika Kamua. Kamu ( Tres colore zar aleksander ) oli ollut onnellinen seurasta ja Hannan sanojen mukaan Kimikin taisi viihtyä Aramiksen seurassaSilmänisku Kiitoksia vaan Hannalle että pidät aina niin hyvää huolta Armista..taisi molemmille uni maistua kun vihdoin loma loppui!

Me Ponchon kanssa suunnattiin Lappeenrannan kautta Kuopioon. Poncho sai matkustaa ekaa kertaa junassa! Kyllä mua vähän mietitytti että mitenkähän meidän käy jos samaan vaunuun ahtautuu paljonkin eläimiä.

No Poncho yllätti jälleen Hymy Samassa vaunussa oli kolme koiraa ja kolme kissaa ja Pon jaksoi matkustaa sen 2,5 tunnin junamatkan rauhallisesti nukkuen junanvaunun lattialla. Lappeenrannassa moikattiin mun Isää ja otettiin auto lainaa ja suunnattiin kohti kuopiota.

Kuopiossa Poncho jäi sitten mun äidille hoitoon ja äiti kehui kuinka hyvin Poncho käyttäytyi! Oli se hieman meidän perhetutulle Kikalle haukkunut kun olivat lähteneet lenkille ja Kikka oli tullut kävelysauvojen kanssa vastaan. Mut kun sauvat oli laitettu pois ja hetki tutustuttu niin lenkki oli mennyt hienosti. Poncho ristittiin Espoon kosketukseski kun se oli halunnut olla ihmisissä kiinni kokoajan ja halunnut rapsutuksiaNauru Taisi Ponchollakin olla hauska loma.