Olen tällä hetkellä netti pimennossa :( Kotikone tilttasi, enkä ole saanut sitä korjattua.
Ponchon sairasloma on ohitse, 3 viikkoa saa riittää. Sairaslomalla ajettiin jälkiä ja uitiin ja remmilenkkeiltiin. Poncho oppi hyppäämään laiturilta uimaan :)

Jäljellä kulmat menee nyt niin hyvin että olen ottanut tyhjiä askeleita mukaan. Jäljet ovat n. 150 askelta pitkiä ja jäljellä on n. 4 askeleen tyhjiä vaihtelevasti. Vauhti on pysynyt samana ja pystyn ajamaan jäljet löysällä liinalla. Kulmiin olen todella tyytyväinen. Nyt täytyy ottaa terävämpiä kulmia ja tyhjien pituutta lisättävä pikkuhiljaa.
Keppitreenit menee hyvin, jäljen lopussa Poncho voisi ilmaista nopeemmin kepin mutta uskon kepin tulevan tärkeemmäksi kun ruoka jäljeltä vähenee.

Toko puolella olen tyytyväinen seuraamisen kehittymiseen. Selvästi Poncho on tajunnut mitä siltä haluan. Käännökset ovat parantuneet. Luoksetulossa pieni lopputörmäys on saatava pois. Tunnari on nyt tosi hyvällä mallilla. Olin joskus epäileväinen että sotkeeko Poncho tunnarin ja jälkikeppien ilmaisun, mutta hyvin se ne erottaa. Kokeilin metsässä niin että otin kepin ja heitin sen metsään. Poncho toi sen mulle niinkuin tunnarin. Keppi ei ollut jäljen päällä joten se täytyi Ponchon mielestä olla tunnari :)

Nyt voimme pikkuhiljaa ruveta taas treenaamaan myös agilityä. Siinä ensimmäinen juttu on saada kontaktit toiminaan. Sitten kepit ja oma ohjaus. Eiköhän siinä ole taas treenattavaa :)