No niin nyt olis sitten muutto ohi ja pikku hiljaa kotiuduttu uuteen kotikaupunkiin Kouvolaan. Agility halli on löydetty ja otin sieltä nyt kokeeksi yhden kuukauden vapaavuoron. Pystyy sitten samalla treenaamaan tokoa, ja PK-esteetkin löytyy hallista. Nyt vuokrasin hallia yksityiseltä firmalta. Vuoden alusta olusta olisi tarkoitus liittyä KSSK ja sitten varmaan saa sieltäkin treenivuoron.

Nyt agilityssä ollaan tehty hyppytekniikkaa ja ainakin mun mielestä koira hyppää paremmin. Mutta se on hassu kuinka se jarruttaa hypyssä mun vauhtiin ja silloin tulee niitä vammasen näköisiä hyppyjä. Jalat tippuu alas ja vaikka mitä muuta. Okseria ollaan otettu osana hyppytekniikkaa ja nyt myös oon saanut puomin kontaktin niin että olimpa missä vaan niin koira menee itsenäisesti kontaktille ja tarjoaa loppuasentoa. Tämä tosin ilman mun juoksemista. Olen lähettänyt koiraa puomille niin että seison sivussa, takana yms ja en itse liiku mihinkään. Annan Ponchon mennä itsenäisesti loppuasentoon. Olen myös ottanut kontaktia niin että tarjoaa sitä pelkkää loppuasentoa mistä kulmasta vaan..siis ilman sitä että juoksee koko puomia. Silloin kun suorittaa koko puomin on apuna ollut siiveke jonka asennan alkuun ja loppuun niin että ei pääse suorittamaan puomia kuin aivan alusta ja loppuasentokaan ei ole vino. Noh..vaikea selittää mutta toimii.

Keppejä niin että neljällä kepillä vaan kulmia ja sitten koko keppisarjaa niin että palkka edessä ja kävelen erisuuntaan yms.

Tokoa liian vähän treenattu. Ohjattu hajoo taas kun ei ole vielä oikein treeni seuraa täällä. Ruudun paikkakin oli kadoksissa tänään. Eipä sille mitään voi kun ei saa itsestään irti enempää treenimotivaatiota.

Tänään myös ammuttiin Poncholle kun oltiin maalla. Sami ampui kuusi laukausta. Kaksi niin että seisoi n. 30m edempänä ja Poncho mun sivulla. Sitten kaksi niin että seisoin selin Samiin ja Poncho mun sivulla. Ja kaksi niin makasi maassa ja seisoin selin koiraan. Ei reagoinut. Mutta nousee niin kovasti siitä että Sami kävelee pois päin että pitäisi saada koira myös matalampaan vireeseen sillä tuskin tottiksessa on noin korkeessa.

Käytiin myös parin tunnin metsälenkki koirien kanssa maalla.